تولید و فروش کارواش بخار با قیمت ویژه ی امروز

    دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری           

  • از ساعت ۸ الی ۱۶
  • (پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴)
۱۸خرداد ۱۴۰۱

با نحوه زیرشویی خودرو و اهمیت آن آشنا شوید


با نحوه زیرشویی و اهمیت آن آشنا شوید

به گزارش خبرنگار خودروکار، بسیاری از افراد نمی دانند یا حتی تصور نمی کنند که شست و شو زیر خودرو نیز به اندازه شست و شو روی ماشین آن اهمیت دارد.
خودروها در دراز مدت وابسته به محل تردد و نوع استفاده از بخش زیرین به انواع آلودگی ها دچار می شوند.

وجود هرگونه آلودگی روغنی، خاک، شن و گِل و … می تواند موجب تبخیر دیرتر آب از قطعات فلزی مهم زیر اتاق خودرو و در نتیجه تسریع پوسیدگی شاسی و اتاق شود.
به همین دلیل خودروهایی که در مجاورت ساحل و آب دریاهای شور قرار دارند به دلیل وجود نمک در آب دریا، با سرعت بیشتری پوسیده می شوند.

در معرض خطر

با نگاهی اجمالی به زیر خودرو درمی یابید که قطعات بسیار مهمی زیر خودرو قرار گرفته اند که پوسیدگی آن ها به نفع هیچ کس نیست.
زیر خودرو تقریبا هر قطعه ای از فلز ساخته شده است و فلزات رایج در برابر پوسیدگی بسیار حساس هستند.
بخش هایی چون کالیپر و لوله کشی های ترمز، محل اتصالات محورها و خود اتاق خودرو به شدت در معرض پوسیدگی هستند و از این رو زیرشویی امری اجباری و بسیار مهم است.

تاثیر زیرشویی بر سلامت خودرو

زیرشویی روتین و منظم خودرو در دراز مدت باعث می شود تمامی رسوبات شسته شده و هر بخش احتمالا آسیب دیده به منظور بازسازی و رفع ایراد نمایان شود.
شست و شو زیر خودرو نمک و اسیدهای موجود در آب باران و دریا و آلودگی های دیگر را می شوید و در نتیجه رطوبت محیط در مدت زمان کمتری تبخیر شده و زیر خودرو خشک می شود.

همچنین تمیز نگه داشتن زیر خودرو یافتن محل روغن ریزی و تعمیرات را به مراتب ساده تر می کند.

چگونه زیرشویی کنیم؟

ضمن آن که کارواش ها برای زیرشویی تجهیزات بسیار کاملی در اختیار دارند، باید بیان کرد که در بازار قطعات وابسته به تعمیرات خودرو و نظافت نیز می توان دستگاه های کارواش و زیرشویی خانگی را یافت که شما را از رفتن به کارواش بی نیاز می کند.
اما باید در نظر داشت زیرشویی کار تمیزی نیست و انجام آن طاقت فرسا است.
نکته مهم: شست و شو و نظافت خودرو کاری بسیار ساده و لذت بخش است اما به منظور عدم هدر رفتن آب، شاید در زمره معدود فعالیت هایی باشد که انجام آن را در کارواش بیشتر از انجام آن بصورت شخصی پیشنهاد می کنیم چرا که کارواش ها معمولا به سیستم بازیافت آب آلوده مجهز هستند و تا جای ممکن از هدر رفتن آب بیهوده خودداری می کنند.

منبع :خودروکار

فیلم کارواش بخار استاندارد مشهد

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات شرکت صنایع دما بخار مشهد بر روی اینجا کلیک نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x