تولید و فروش کارواش بخار با قیمت ویژه ی امروز

    دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری           

  • از ساعت ۸ الی ۱۶
  • (پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴)
۱۲آبان ۱۴۰۱

خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟


خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟

سوال دشواری که بسیاری از اپراتورهای کارواش با آن روبرو هستند این است:خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟ آیا باید آن را با راه اندازی کارواش خود شروع کنند؟
در آمریکا از اوایل دهه 1980، صنعت دیتیلینگ خودرو دستخوش رشدی بوده است که قبلا تجربه نکرده بود – یا به عبارت مناسب تر، یک انفجار. به دلایل مختلف، رانندگان امروزی خواستار خدمات مراقبت از خودرو فراتر از کارواش حرفه ای معمولی هستند و باعث شدند بخشی از کارواش های آمریکا وارد صنعت دیتیلینگ شوند.
برخی از دلایل عبارتند از: استفاده از اوقات فراغت، افزایش ارزش خودرو و افزایش مدت زمان مالکیت.
علاوه بر این، رانندگان به طور فزاینده ای از ناتوانی خود در سرویس دهی به نیازهای تزئینی(آرایشی) خودرو  با توجه به رنگ آمیزی پیشرفته و همچنین روکش های چرمی پیچیده آگاه شده اند.
در هر صورت، این خود به یک فرصت تجاری بدون مقایسه در صنعت خدمات خودرو تبدیل شده است.

دیتیلینگ خودرو چیست؟

جزئیات یا همان دیتیلینگ حرفه ای ماشین هنر و مهارت تمیز کردن و بازگرداندن وسیله نقلیه به حالت جدید است و فرآیند بهبود وضعیت ظاهر داخلی و خارجی خودرو است.
این شامل کامل ترین نظافت ممکن و هر نوع ترمیم و اصلاح برای حذف عیوب جزئی مانند خراش های ساده پوشش بدنه و محافظت برای حفظ وضعیت کنونی است.
خدمات جزئیات(دیتیلینگ) جزو خدمات جانبی خودرو بوده و بسیار دقیق‌تر و سخت‌تر از کارواش است. اتوکارواش معمولاً یک سیستم خودکار است که خودرو برای تمیز کردن سطح بیرونی از آن عبور می کند.
دیتیلینگ حرفه ای خودرو همیشه با دست انجام می شود و شامل خدمات جزئیات(دیتیلینگ) بیرونی و داخلی خودرو می شود.

کارواش ها مجریان برتر دیتیلینگ

احتمالاً هیچ کسب و کاری در موقعیتی بهتر از اپراتور کارواش تخصصی برای  تصاحب این فرصت وجود ندارد. آنها حتی از فروشگاه های دیتیلینگ آماده بهتر هستند. چرا؟
برای سال‌ها، فروشگاه‌های دیتیلینگ عمدتاً به فروشنده‌های خودرو پاسخ می‌دادند. بیشتر کار جزئیات(دیتیلینگ) عمده فروشی بود، نه جزئی فروشی.
در نتیجه، کسب و کار جزئیات معمولاً مانند کارواشها مکان مناسب نداشت، همچنین دارای امکانات جذاب، کارمندان آراسته و کارمندان آموزش دیده نبود و آنها با بازاریابی جزئی فروشی و تجارت آشنا نیستند و تجربه کمی در زمینه تبلیغات دارند و نمی دانند چگونه با نیازهای مشتری به شکل جزئی فروشی برخورد کنند.
از طرف دیگر، یک اپراتور کارواش همه چیز را دارد:

  •   موقعیت جزئی فروشی عالی
  •    امکانات جذاب
  •   کارکنان آموزش دیده و آراسته
  •   تجربه در تجارت
  •   تخصص تبلیغات
  •   قابلیت تعامل با مشتری

 

پس مشکل چیست؟


در حالی که همه این عوامل برای موفقیت در کسب و کار حرفه ای دیتیلینگ مهم هستند، آنها تنها بخشی از کل تصویر هستند.
کمتر از 70 درصد از صاحبان خودرو واقعاً می دانند که اتودیتیلینگ چیست. حتی اگر این افراد همه خدمات را بخواهند، به دلیل نداشتن آشنایی، نمی توانند این نیاز را به صورت شفاهی بیان کنند.
بنابراین، برای موفقیت در دیتیلینگ بسیار مهم است که این عامل کلیدی بازاریابی را بشناسید و برای مواجهه با آن آماده باشید.
ارائه خدمات با آویزان کردن چند تابلو کافی نیست و انتظار از مشتریان برای خرید سرویس کافی نیست.
حتی اگر آنها خدمات را می خواهند، این وظیفه شماست که به آنها کمک کنید تا بدانند وسیله نقلیه آنها دقیقا چه چیزی نیاز دارد.
با این حال، اگر می‌خواهید در مسابقه‌ای که در آن شروع فوق‌العاده‌ای دارید برنده شوید، باید خو را ملزم کنید که یک متخصص حرفه‌ای دیتیلینگ خودرو شوید.
همانطور که عنوان این مقاله اشاره می کند: خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟ جواب آن به تصمیم برای ارائه خدمات دیتیلینگ برمی گردد.

الزامات دیتیلینگ 

از نظر برنامه ریزان در این صنعت جدید همان الزامات کارواش را نیز برای دیتیلینگ هم قائل باشید.
به عنوان مثال، الزاماتی را که برای ورود به تجارت سریع روغن کاری انجام می دهید در نظر بگیرید.
شما به یک مدیر شایسته، یک ساختمان مجزا، تجهیزات تخصصی، کارمندان آموزش دیده و یک برنامه بازرگانی و موارد دیگر نیاز دارید – همه اینها در تجارتی است که اشباع، رقابتی و مملو از شرکت های بزرگ است که به شکل فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور فعالیت می کنند.
از سوی دیگر، صنعت دیتیلینگ به صورت خرده فروشی، رقابت واقعی ندارد، بازیگران بزرگی ندارد و پتانسیل نامحدودی ارائه می‌دهد.
با این همه فکر می کنید،خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟

پتانسیل صنعت دیتیلینگ ؟

در کشور آمریکا با توجه به اینکه بیش از 130 میلیون خودرو وجود دارد، تخمین زده شده است که بازار ایالات متحده می تواند حداقل 10000 مرکز جزئیات را پشتیبانی کند که هر کدام 3000 خودرو در سال تولید می کنند. این تنها 25 درصد از بازار کشوری مثل آمریکا را نشان می دهد.
پس بهتر است شما هم همان زمان که یک کارواش جدید یا کارواش سریع راه اندازی می کنید، دیتیلینگ را نیز راه اندازی کنید.
میانبر نزنید اگر می خواهید در طولانی مدت در کسب و کار جزئیات خودرو حرفه ای باشید، هر چه که لازم است انجام دهید. یک رویکرد میان‌بر جزئی برای اتو دیتیلینگ تنها منجر به موفقیت‌های کوتاه‌مدت می‌شود.
می توانید از بسیاری از اپراتورهای کارواش که قبلاً این واقعیت را یاد گرفته اند بپرسید.

رقابت در حوزه دیتیلینگ

برای اینکه زودتر به تصمیم گیری درباره خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟ برسید بدانید که در یک مسابقه، خوب است که رقبای خود را بشناسید و بررسی کنید ببینید بعد از شروع مسابقه کجا هستند.
در کسب و کار دیتیلینگ ، اگر برنامه شما دنبال کردن مشتری بصورت جزئی‌فروشی باشد، واقعاً رقابت چندانی با هم ندارند.
با این حال، نوع جدیدی از رقابت به سرعت در حال ظهور است: سرمایه گذار و کارآفرین. آن تاجران زیرک پتانسیل جزئیات تخصصی خودرو را تشخیص داده و به شکل حرفه ای به آن می پردازند.
این رقبا دو شکل دارند:

  •    کارآفرین
  •   خریدار سرمایه گذار

طبق گزارشها، بیشتر آنها نتایج عالی را تجربه می کنند. تخمین زده می‌شود که گروه‌های فوق‌الذکر سهم بازار خود را از 4000 کسب‌وکار جزئی در سال 1980 به بیش از 15000 کسب‌وکار امروزی در بازار آمریکا افزایش دادند.
این به این معنی است که اپراتور کارواش در موقعیتی قرار دارد که می تواند جایگاه اصلی را در این بازار به دست بیاورد.
به خاطر داشته باشید که می توانید مشخص کنید که یک مرکز دیتیلینگ حرفه ای چگونه باید باشد و استانداردهایی را برای این صنعت تعیین کنید. شما می توانید یک پیشگام باشید.
همانطور که اطلاعات خود را درباره دیتیلینگ به صاحبان خودرو ارائه می دهید، آنها انتظار چنین سطحی از حرفه ای بودن را خواهند داشت. هر کسب و کاری که کمتر  به چشم بیاید ،خود را در موقعیتی بدون رقیب خواهد یافت.
بنابراین، اگر تصمیمی برای ورود به تجارت دیتیلینگ خودرو دارید، باید برای بلندمدت تصمیم بگیرید.

آهسته شروع کنید؟!

آهسته شروع کنید و ببینید کار می کند یا خیر؟
بسیاری از اپراتورهایی که با آنها صحبت می کنیم اظهار می کنند که “می خواهند آهسته شروع کنند و ببینند که آیا می توانند آن را انجام دهند.” این کوته بینانه است.
اگر آنها به پتانسیل این صنعت و توانایی های خود برای عملکرد موفق در تجارت شک دارند، در وهله اول نباید در آن حضور داشته باشند.
از طرف دیگر، اگر پول لازم برای راه اندازی یک مرکز تخصصی حرفه ای ندارید، این موضوع دیگری است. راه های جایگزینی برای شروع آهسته و رسیدن به سطح حرفه ای که می خواهید وجود دارد. با این حال، حتی این توصیه نمی شود.
درباره آن فکر کنید. چند نفر می‌خواهند با جک ، مخزن روغن، روغن‌گیر و چند قوطی روغن وارد تجارت سریع روان‌کاری شوند؟  اتو دیتیلینگ نیز به همین شکل.
بنابراین، اگر قصد دارید اتو دیتیلینگ را برای درازمدت انجام دهید، باید متعهد شوید که آن را به صورت حرفه ای انجام دهید.

بازاریابی دیتیلینگ


از شما میخواهم که به این سوال پاسخ دهید.
سه افسانه رایج تجاری درباره دیتیلینگ چیست؟
صاحبان کارواش باید پاسخ را بدانند، اما اگر نمی دانید، آنها به شرح زیر هستند:
1.    همه مشتریان تقریباً به یک چیز نیاز دارند.
2.    بیشتر کسب و کار شما منحصراً از مشتریان کارواش یا ارجاعات دهان به دهان انجام می شود.
3.    کسب و کارهای دیتیلینگ باید هر هفته خودروهای زیادی را سرویس کنند.

اگر به این افسانه ها اعتقاد دارید، احتمالاً می توانید با بهبود مهارت های فروش خود یا مهارت های فروش مدیر دیتیلینگ خود، سود خود را افزایش دهید.
پس از اینکه شما یا مدیر دیتیلینگ نحوه فروش بهتر را یاد گرفتید، دیتیلینگ شما تعداد مشاغلی را که رزرو می کنید را افزایش می دهد و سود شما را برای هر خودرو بیشتر می کند.

یک سوال اساسی

آیا شما یا مدیر دیتیلینگ مهارت فروش خوبی دارید؟ به یاد داشته باشید، یک فروشنده خوب بودن به همان اندازه مهم است که یک تاجر خوب و یک خرده فروش ماهر – مهم است حتی بیشتر.
به این فکر می کنید که خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟
امروزه مردم زیادی وارد صنعت دیتیلینگ می‌شوند، زیرا یکی از آسان‌ترین مشاغل برای شروع است، اما یکی از سخت‌ترین مشاغل برای ماندن و موفقیت است.
بسیاری از اپراتورهای کارواش در ابتدا خدمات جزئی را ارائه می‌دهند، اما به دلیل اینکه این کار را به درستی انجام نمی‌دهند، که شامل داشتن یک فروشنده خوب برای فروش خدمات است، منصرف می‌شوند و از این تجارت خارج می‌شوند.
موفقیت درازمدت در نتیجه ارائه خدمات خوب و توانایی فروش روش‌های ویژه دیتیلینگ و محصولات برتر به راننده است که مشتری را متقاعد کند این روشها و محصولات ارزشمند هستند.
اپراتور باهوش امروزه نه تنها خواص مواد شیمیایی مورد استفاده را می داند، بلکه همه چیز را در مورد خودرو، به ویژه رنگ، می فهمد. این اپراتورها همچنین می دانند که چگونه همه چیز را به طور مؤثر برای راننده توضیح دهند.

اولویت بازاریابی

احتمالاً تصمیم به ارائه خدمات جزئی(دیتیلینگ) نگرفته ایدچون شبیه فروشندگی است. احتمالاً فروشنده دیتیلینگ نیز استخدام نکرده اید. اما، اگر می‌خواهید در نهایت در عملیات جزئیات (دیتیلینگ) کارواش خود موفق باشید، باید برخی از این ایده‌ها را از کارشناسان بازاریابی در نظر بگیرید.
شما باید با یک رویکرد خوب برای مدیریت زمان شروع کنید. موضوع اولویت هاست. بدانید که در میان بسیاری از کارهایی که باید انجام دهید، برخی چیزها به وضوح درآمدزا هستند.
به عنوان مثال، پاسخگویی به تماس‌های تلفنی برای مشتریان احتمالی در اولویت قرار دارد.

مدیران جزئیات(دیتیلینگ)  نمی توانند تمام وقت خود را صرف جزئیات خودرو کنند. آنها باید به تلفن پاسخ دهند، آنها باید با مشتریان کارواش در خط یا خارج از محل در کسب و کار تولید اوقات فراغت خود صحبت کنند.
هزینه های عملیاتی و بازار خود را بشناسید
همچنین باید از هزینه های عملیاتی پروژه خود آگاه باشید. هزینه‌های شما باید قیمت‌های شما را تعیین کند، نه یک احساس کلی از بازار یا آنچه که فکر می‌کنید دیگر خرده‌فروش‌ها شارژ می‌کنند .مورد دوم کاملاً به مسئله قیمت گذاری بی ربط است.

اقدامات لازم برای قیمت گذاری

هنگام قیمت گذاری خدمات خود، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید.
1.    از حسابدار خود بخواهید نرخ ساعتی مغازه را بر اساس هزینه ها تعیین کند.
2.    برای هر کاری که در عملیات انجام می شود یک استاندارد زمانی تعیین کنید، از جمله تمیز کردن موتور، شستشو و واکس ، پولیش و واکس، واکس اکسپرس، شامپو فرش اکسپرس و اینکه از چه نوع دستگاه کارواش استفاده می کنید، کارواش بخار یا سنتی و غیره.
بررسی کنید:
مشتری بیشتر به خرید چه چیزی علاقه دارد؟ آیا خدمات تعمیر و نگهداری سریع، خدمات ترمیم کامل خدمات یا هر دو ؟
منبع خوب این اطلاعات می تواند مشتریان کارواش شما باشند. می‌توانید یک نظرسنجی ساده انجام دهید و آن را در اختیار مشتریان قرار دهید و در صورت تکمیل نظرسنجی که اطلاعات زیادی را می دهد، پولیش و واکس رایگان ارائه دهید.
برای مثال، در صنعت دیگری که در آن کار می‌کردم، از طریق نظرسنجی از مشتریان دریافتم که 10 عامل در رفتار خرید وجود دارد که مصرف‌کنندگان از نظر اهمیت رتبه‌بندی کرده‌اند.
با کمال تعجب، در انتهای لیست، قیمت و سال ها تجربه در این تجارت  قرار گرفته بود و همه همیشه این دو چیز را در پیام های تبلیغاتی جای داده اند.

هنگامی که موارد بازاریابی و تبلیغات خود را توسعه می دهید، مثل پیامی که روی منشی تلفنی خود یا قسمت فروش که مدیر جزئیات به مشتری می دهد، زبان باید بر عواملی که برای خریدار مهم هستند تأکید کند.
این منجر به تصویری بصری می شود که مشتریان با کسب و کار شما مرتبط می شوند، و این ارتباط لازم نیست قیمت باشد (مگر اینکه شما همبرگر و فست فود بفروشید).

من اغلب از اپراتورهای کارواش می شنوم که چون تجارت آنها از مشتریان کارواش می آید، نیازی به بازاریابی ندارند. درست است که ممکن است از پست مستقیم، تبلیغات رادیویی یا تبلیغات تلویزیونی استفاده نکنید –چرا که ممکن است این راه های رسانه ای مقرون به صرفه نباشند.
با این حال، شما هنوز باید بازاریابی انجام دهید فقط به طور دیگری به آن فکر کنید.
برای مثال، تصویری که پروژه‌های عملیات جزئیات(دیتیلینگ) شما، از تمیزی قسمت دیتیلینگ گرفته تا لباس‌هایی که کارمندان می‌پوشند و علائم روی ساختمان، همه مشتریان را در تصمیم برای استفاده یا عدم استفاده از عملیات جزئیات شما تحت تأثیر قرار می‌دهد.

با این وجود، بازاریابی رسمی را نباید رد کرد. غالبا آن طور که فکر می کنید گران نیست. شما می توانید با هدف قرار دادن مشتریان کارواش خود را با بروشورهای حاوی خدمات مشتری، خدمات ویژه و غیره از خدمات خود مطلع و تشویق کنید.
از اینکه بیشتر مشتریان از خدمات دیتیلینگ شما بی خبر هستند شگفت زده می شوید.
اگر می‌خواهید به هزینه‌هایتان اجازه دهید تا استراتژی بازاریابی شما را تعیین کنند. مشخص کنید که پولتان از کجاست و کدام دسته از مشتریان بیشترین سود را دارند.
آیا آنها مشتریان دیتیلینگ کامل هستند یا مشتریان دیتیلینگ اکسپرس ؟ سپس، استراتژی بازاریابی خود را برای جذب آن مشتریان تنظیم کنید. همچنین، از مشتریان راضی مطلب بگذارید
اگر خوب میتوانید خرید و فروش کنید، با انجمن های فروش در شهر خود همکاری کنید تا به شما کمک کنند. چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید؟ شما می دانید که آنها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند.
فکر می کنیم تا اینجای مقاله پاسخ به این سوال راحتتر شده باشد:خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟

ملاقات با مشتریان


در کسب و کار جزئیات(دیتیلینگ)، فروش واقعی زمانی آغاز می شود که شما مشتری و ماشین او را می بینید تا یک بررسی انجام دهید و پیشنهاد بدهید. از مشتری بخواهید که با شما در اطراف ماشین قدم بزند.
قبل از اینکه به مشتری قیمت بدهید، زمان زیادی را صرف بررسی و پرسیدن سؤال کنید.
مرحله به مرحله پیش بروید – و توضیح دهیدچه مراحلی برای انجام رنگ، فرش و غیره انجام می شود
اینجاست که مهارت های شنیداری وارد عمل می شود. این اولین اصل فروش است. گوش دادن اهمیت ویژه ای با خودرو پیدا می کند.
از مشتریان بپرسید چگونه از وسیله نقلیه استفاده می کنند، حتی اگر به نظر واضح باشد. چیزی را فرض نکنید، بگذارید به شما بگویند.
هر چه شانس بیشتری برای بیان آنچه که به دنبال آن هستند داده شود، شانس ناامید شدن آنها کمتر است.

پس از پرسیدن یک سری سوالات، ممکن است به این پاسخ برسید که قیمت مهم ترین چیز برای این مشتری است. اما، ممکن است متوجه شوید که مشتری به این فکر می‌کند که «نمی‌خواهم تا شش ماه یا یک سال دیگر این کار را تکرار کنم» یا اینکه قصد دارد خودرو را برای پنج سال دیگر نگه دارد.
هنگام تلاش برای درخواست دیتیلینگ از طرف این مشتری خاص، دانستن این موارد مهم است.
در حالی که نیازها و خواسته های خاص مشتری را یاد می گیرید، می توانید در ذهن خود تعیین کنید که آنها چقدر برای خرج کردن آماده هستند. آنها را از نظر مالی واجد شرایط کنید.
ممکن است فرض کنید مشتریان دیتیلینگ را می‌خواهند زیرا در مورد آن سؤال کرده‌اند یا به فروشگاه جزئیات(دیتیلینگ) مراجعه کرده‌اند. اما، شاید آنها چیز دیگری مانند تعمیر خراش و رنگ می خواهند.

بسیاری از صاحبان دیتیلینگ احساس می کنند، قیمت اصل تصمیم خرید مشتریان است. اما، آنقدر که شما فکر می کنید محرک نیست. اگر قیمت تنها موضوعی بود که باعث تصمیم گیری خرید می شد، همه ما باید پشت یک ماشین ارزان قیمت و زشت می نشستیم و برای هر وعده غذایی فست فود ارزان قیمت می خوردیم.
همانطور که گوش می دهید، شروع به پیشنهاد گزینه های مختلف با قیمت های مختلف کنید.
کارشناسان می گویند که مطالعات نشان داده است که اکثر مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری به سه انتخاب نیاز دارند. شما می توانید گزینه های مختلفی را ارائه دهید یا اجازه دهید رقیب شما این کار را انجام دهد.
رقبای خود را به دلیل قیمت و کیفیت پایین و دیگر موارد به عنوان گزینه ای نه چندان جدی در نظر بگیرید. شاید آنها از این بازار خارج شوند چون سطح بالایی از اعتماد به نفس حرفه ای و مهارت را در کار شما دیده اند.
به چه نتیجه ای رسیده اید؟خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟

جزئیات را به اشتراک بگذارید

برخی از مردم مفهوم فروش را دوست ندارند. ممکن است با شخصیت آنها سازگاری نداشته باشد یا می ترسند که به عنوان فردی تحمیل کننده تلقی شوند.
اگر چنین است، این افراد باید در مورد فروش به عنوان یک داستان فکر کنند. مشکلات ماشین مشتری ها را به شغل قبلی که به خوبی از عهده آن برآمده اید ربط دهید.
با این کار پیام خود را به روشی دوستانه که اهداف متعددی را دنبال می کند، بیان می کنید این به شما کمک می کند و نشان می دهد که چگونه با موفقیت مشکلات سایر رانندگان را برطرف کرده اید.

وقتی با یک راننده کار می کنید، بین نشان دادن دانش شما و ارائه اطلاعاتی که مشتری یا نمی فهمد یا به آن اهمیتی نمی دهد، خط باریکی وجود دارد. می توان با یک مکانیک حرفه ای خودرو مقایسه کرد که اعتماد شما را به دست می آورد اما با شما نمی نشیند تا نسبت تراکم موتور شما را توضیح دهد.
اطلاعات کافی برای نشان دادن مهارت خود را به اشتراک بگذارید، اما آنها را نترسانید.

مشتریان زیرک به توضیح مختصر اما معتبر شما درباره برتری خدمات شما نسبت به دیگران اطمینان بیشتری خواهند داشت. تفاوت بین دیتیلینگ عمده فروشی و دیتیلینگ جزئی فروشی با کیفیت بالا و  فرآیند تکمیل رنگ سه مرحله ای شما در مقایسه با یک مرحله “سریع” را توضیح دهید.
مقدار اطلاعاتی که باید داده شود به مشتری بستگی دارد، بخاطر همین گوش دادن بیش از پیش مهم جلوه می کند.

توصیه می شود که شما یا مدیر دیتیلینگ خود با به اشتراک گذاشتن جزئیات منتخب با مشتریان، تخصص و حرفه ای بودن خود را نشان دهید.
توضیح محدود در مورد فرآیند جزئیات خیال مشتریان را راحت می کند و به آنها اطمینان می دهد که شما یک انتخاب مطمئن هستید. در نظر داشته باشید، جزئیات بیش از اندازه باعث منحرف شدن مشتری از اصل موضوع می شود.
امیدواریم اکنون متوجه شده باشید که بازاریابی جزئیات خدمات خود برای مشتری کارواش چقدر مهم است و پرسیدن سؤال و گوش دادن چقدر مهم است.
همچنین امیدواریم، پاسخ و تصمیم نهایی خود درباره خدمات دیتیلینگ در کارواش ها، آری یا خیر؟ را گرفته باشید.

 

فیلم داخل شویی خودرو با کارواش بخار

برای دیدن فیلمهای بیشتر از طرز کار دستگاه کارواش بخار وارد لینک زیر شوید:

فیلم کارواش بخار

نظر خود را ثبت کنید

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.