تولید و فروش کارواش بخار با قیمت ویژه ی امروز

    دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری           

  • از ساعت ۸ الی ۱۶
  • (پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴)
۲۴مرداد ۱۴۰۱

انواع کارواش ها در ایالات متحده


انواع کارواش ها در ایالت متحده

اگر در مورد افتتاح یک کارواش جدی هستید، اولین گام برای تحقق رویای خود این است که بفهمید بازار شما از کدام نوع کسب و کار پشتیبانی می کند و با داشتن و کار کردن با کدام نوع کسب و کار راحت خواهید بود.

بدون احتساب مشاغل کارواش سیارکه در آن یک صاحب کسب و کار با استفاده از وسیله نقلیه ای که برای این منظور تجهیز شده است به مکان خودرو می رود تا جزئیات خودرو را مشخص کند، چهار نوع کارواش حرفه ای در سراسر ایالات متحده وجود دارد

کارواش با سرویس کامل: یک کارواش با خدمات کامل کارکنان را مجبور می‌کند که نمای بیرونی و داخلی خودرو را با دست تمیز کنند. برخی از این کارواش ها همچنین خدمات جزئیات را با هزینه بالاتری نسبت به خدمات اولیه تمیز کردن و جاروبرقی ارائه می دهند.

کارواش سلف سرویس: کارواش سلف سرویس به کارواشی اطلاق می شود که در آن صاحبان وسایل نقلیه از چوب دستی یا ابزار دیگری برای شستشوی بیرون خودروهای خود استفاده می کنند.

بسیاری از تأسیسات دارای ماشین‌های سکه‌ای هستند که افراد می‌توانند از آن برای جاروبرقی داخل خودروهای خود نیز استفاده کنند.

کارواش های نوار نقاله خارجی: وقتی به یک کارواش نوار نقاله خارجی یا کارواش تونلی می روید، در حالی که ماشین شما در امتداد یک نوار نقاله خودکار از طریق یک تونل کشیده می شود، در اتومبیل خود می مانید.

در این تونل، سیستم های شستشو و خشک کردن نمای بیرونی وسیله نقلیه شما را تمیز می کند. به طور متوسط، کارواش های تونلی از 14 تا 60 گالن آب برای شستشوی هر خودرو استفاده می کنند.

کارواش‌های اتوماتیک داخلی: معمولاً می‌توانید کارواش‌های خودکار داخلی را در یک فروشگاه یا پمپ بنزین بیابید زیرا معمولاً نسبت به سایر فرمت‌های کارواش به فضای و کار کمتری نیاز دارند.

هنگامی که از این نوع کارواش استفاده می کنید، وسیله نقلیه خود را به یک خلیج می رانید و در وسیله نقلیه خود منتظر می مانید زیرا نمای بیرونی آن با تجهیزات اتوماتیک تمیز می شود.

این کارواش‌ها معمولاً نسبت به کارواش‌های تونلی دوست‌دار محیط‌ زیست‌تر هستند، زیرا به‌طور میانگین در هر خودرو بین 10 تا 50 گالن آب مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت کارواش بخار فوری

نظر خود را ثبت کنید

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.