تولید و فروش کارواش بخار با قیمت ویژه ی امروز

    دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری           

  • از ساعت ۸ الی ۱۶
  • (پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴)
۳۰مهر ۱۳۹۸

مشکلاتی که یک کارواش نامناسب می تواند برای ماشین شما ایجاد کند


نکاتی که کارواش داران حرفه ای باید از آن اجتناب کنند

بیشتر مردم متوجه نیستند که یک کارواش نامناسب چه مشکلاتی می تواند برای ماشین آنها ایجاد کند. مثلا استفاده از برس ها و مواد شیمیایی نامناسب می تواند به ماشین آسیب وارد کند.

در اینجا به یک سری از این مشکلات اشاره میکنیم.

خش خوردگی ماشین در کارواش

خش خوردگی:

خش خوردگی یکی از آسیب های رایجی است که در کارواش به خاطر شستشوی نامناسب ممکن است برای ماشین ایجاد شود. سیستم های کارواش خودکار که از دستگاههای اتومات برای شستشوی ماشین استفاده می کنند، بسیار خشن تر از شستشوی دستی ماشین هستند.

شستشوی خودکار با دستگاه های کارواش می تواند به رنگ ماشین آسیب وارد کند. از طرفی آلودگی هایی که پس از شستشو بر روی برس ها و لوازم کارواش اتوماتیک می ماند، می تواند بر روی کیفیت شستشوهای بعدی تاثیر گذار باشد.

فشار آب کارواش

فشار آب:

فشار آب مورد استفاده در کارواش اتوماتیک و سنتی می تواند تاثیر مخرب بر روی رنگ ماشین داشته باشد. بیشتر وقت ها این اتفاق زمانی می افتد که یک آسیب دیدگی قبلی وجود داشته است. اگر از قبل آسیبی روی سطح ماشین وجود داشته باشد، فشار آب می تواند این آسیب را تشدید کند.

برای جلوگیری از چنین مشکلی نباید از روش های اتوماتیک و روش های سنتی شستشو با فشار آب استفاده کرد.

شوینده ها در کارواش

مواد شیمیایی:

بسته به نوع مواد شیمیایی که در کارواش استفاده می شود، ممکن است ماشین و سطوح آن از جمله رنگ ماشین دچار مشکل شود. بعضی کارواش ها از اسید برای برداشتن جرم روی سطوح ماشین استفاده می کنند که این کار می تواند مشکلاتی برای سطح خارجی به وجود بیاورد که قابل برگشت نیست.

برای شستشو در صورت نیاز بهتر است از مواد شوینده ارگانیک و نرم استفاده شود تا آسیب به سطوح به حداقل برسد.

بوی بد ماشین

بوی نامطبوع در داخل ماشین:

اگر شستشوی داخل ماشین به خوبی انجام نشود و بعد از شستشو به خوبی خشک نشود ممکن است بوی نامطبوعی در فضای داخلی ماشین استشمام کنید.

همچنین بستن درها و پنجره های ماشین توسط اپراتور کارواش قبل از اینکه فضای داخلی کاملا خشک شود می تواند بوی نامطبوع شبیه بوی کپک ایجاد کند.

بهترین راه حل برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی این است که درها و پنجره های ماشین را باز بگذارید تا فضای داخلی خشک شود. صرف نظر از اینکه ماشین در سایه هست یا در آفتاب، مادامی که هوا گرم است اینکار باعث می شود ماشین خشک شود.

در شرایطی که اپراتور کارواش سرش شلوغ است و وقت کافی ندارد ممکن است به اندازه کافی برای خشک شدن ماشین وقت نگذارد. واضح است که بی توجهی و عدم صرف وقت کافی، تاثیر منفی بر شستشوی ماشین خواهد داشت.

لکه آب در کارواش

لکه آب:

یکی از مشکلات بزرگ در شستشوی ماشین، لکه های به جا ماده از اثرات آب روی سطوح آن است. این لکه ها نشان میدهند ماشین بعد از شستشو به درستی توسط اپراتور خشک نشده است. اگر بعد از شستشوی ماشین سطوح به درستی خشک نشوند و فقط اجازه دهیم با ماندن در فضای آزاد رطوبت برطرف شود، اینکار باعث ایجاد چنین لکه هایی روی سطح ماشین می شود.

بنابراین بعد از شستشو با آب باید با استفاده از حوله مناسب رطوبت به جا مانده روی سطح کاملا خشک شود تا اثر لکه آب روی آن به جا نماند.

تا اینجا با چند نمونه از مشکلاتی که مراجعه به کارواش غیرحرفه ای و استفاده از روش های غیر اصولی ممکن است برای ماشین ایجاد کند، آشنا شدید. اگر به دنبال تاسیس یک کارواش هستید یا هم اکنون دراین حوزه فعالیت می کنید تلاش کنید تا همواره از روش های مناسب و تایید شده برای شستشوی ماشینها استفاده کنید.

بعضی از آسیبها در طی گذشت زمان و استفاده مکرر از روش های نادرست شستشو بر روی ماشین ظاهر می شوند و موجب نارضایتی و عدم اطمینان مشتری به شما خواهد شد.

با وجود اینکه روش های قدیمی و سنتی نکات منفی زیادی دارند امروزه استفاده از روش هایی نوین مثل کارواش بخار با استقبال زیادی هم از طرف مشتریان و هم از طرف کارواش داران رو به رو شده است. با استفاده از کارواش بخار مواردی که در این مقاله به عنوان معضلات کارواش بیان کردیم مرتفع خواهد شد. برای اینکه بیشتر در مورد فواید کارواش بخار بدانید مقالات دیگر مربوط به کارواش بخار را مطالعه کنید.

موتورشویی ماشین در شیراز با دستگاه بخار

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x