تولید و فروش کارواش بخار با قیمت ویژه ی امروز

    دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری           

  • از ساعت ۸ الی ۱۶
  • (پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴)
۱۳بهمن ۱۳۹۹

بهترین روش کارواش ماشین|آموزش کارواش بخار


بهترین روش کارواش ماشین

بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند تا درباره شرایط کارواش و روشهای متنوع شستشوی خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنند. کارواش خودرو نیز مانند صنایع دیگر با پیشرفت تکنولوری تغییر کرده است.

در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بهترین روش کارواش ماشین را معرفی کنیم.

نکاتی درباره خودرو

به طور معمول طی دوره‌های مشخصی لازم است برای کارواش نانو و یا حتی همراه با دستگاه کارواش بخار برای تمیزی خودروی خود اقدام کنید، با این حال این روند شامل نقاشی و یا ترمیم بدنه اتومبیل نمی‌شود.

زمانی که برای بردن خودروی خود به کارواش اقدام می‌کنید، اولین کار گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها از بخش بیرونی خودروی شما حذف می‌شوند. زمانی که برای تمیز کردن و نظافت بخش داخلی آن اقدام می‌کنید، این درخشندگی بیشتر خواهد شد.

از آنجایی که دستورالعمل خاصی برای این منظور وجود ندارد، می‌توانید با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های متعددی برای انجام این کار اقدام کنید.

به عنوان مثال در دستگاه کارواش بخار استفاده از بخار تر و بخار خشک موجب می‌شود که نه تنها لکه‌های سطح از بین بروند، بلکه خراش‌هایی که ممکن است در عمق به وجود آمده باشند نیز کاهش یابد.

نکته‌ای که لازم است به یاد داشته باشید این است که با توجه به تکنیک‌هایی که برای نظافت و کارواش خودرو استفاده می‌شود، هزینه‌های آن متغیر خواهد بود.

کارواش اتومبیل شامل چه مواردی است؟

در بسیاری از روش‌ها کارواش خودرو حدود ده تا بیست دقیقه به طول می‌انجامد. این مراحل از شستشو تا خشک کردن آن ادامه خواهد داشت.

نظافت و تمیز کردن وسیله نقلیه می‌تواند با کمک محصولات نانو و یا توسط دستگاه بخارانجام شود. در روش کارواش بخار، برای تمیز کردن بدنه خودرو از بخار و ترکیبی از آب و صابون، شامپو، دستمال نانو و… استفاده می‌شود.

آموزش کارواش بخار با دستگاه ژنراتوری تولید شرکت صنایع دما بخار مشهد

دستگاه کارواش بخار تولید شده در صنایع دما بخار مشهد دارای قابلیت تولید بخار فوری می باشند بدان معنا که به محض روشن کردن دستگاه پس از ۲ دقیقه، شما بخار را در خروجی مشاهده می کنید.
علاوه بر این دستگاه های ژنراتوری کارواش بخار در دو طرح تک کاره و سه کاره طراحی و ساخته می شوند.

برای اطلاع و آگاهی بیشتر در خصوص انواع مدل های کارواش بخار ژنراتوری به لینک ذیل مراجعه کنید.

محصولات کارواش بخار ژنراتوری صنایع دما بخار مشهد

طرح 3 کاره کارواش بخار

طرح 3 کاره کارواش بخار

برخی از صاحبان کارواش از نحوه ی شستشوی خودرو با بخار آگاهی چندانی ندارند. و ممکن است که از روش های غیرمعقول برای شستشوی خودرو استفاده کنند.

این کار باعث صدمه خودرو می شود و ممکن است مشتری از نتیجه ی کار رضایت کامل نداشته باشند.

مراحل کارواش اتومبیل

فرایند کامل کارواش خودرو از سه مرحله اصلی شامل شستشوی داخل ماشین، شسستشو بدنه ماشین و موتورشویی تشکیل شده است. به همین دلیل لازم است درباره شرایط و نکات مربوط به هر بخش اطلاع کافی در اختیار داشته باشید.

1- روشویی ماشین

فرایند با شستشوی بیرونی خودرو آغاز می‌شود. دلیل اصلی این حذف گرد و غبار یا خاک نشسته بر بدنه خودرو است. اگر میزان آلودگی بیش از حد باشد، به طور مثال گل و لای زیادی در قسمت گل گیر و لاستیک و بدنه قرار گرفته باشد می توان از دستگاه جت پرشر (جت کلینر) استفاده نمود.

جت پرشر آب گرم یکی از دستگاه های بسیار موثر در از بین بدن جرم های سنگین می باشد. آب گرم یا آب سرد پر فشار به محل مورد نظر با فشار بالا به صورت جت پاشیده می شود و هرگونه جرمی را از سطوح جدا می کند. همچنین در کارواش ماشین سنگین و شستن زیر ماشین نیز این دستگاه بسیار کارآمد است.

بهترین روش شستن ماشین -روشویی ماشین با جت پرشر

روشویی ماشین با جت پرشر

بهترین روش کارواش ماشین بعد از حذف آلودگی ها استفاده از بخار برای درخشان کردن رنگ اتومبیل تان می باشد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از بخار از بین بردن چربی و گریس از روی بدنه خودرو می باشد. همچنین در زمستان جهت روشویی و یخ زدایی ماشین می توان به راحتی از بخار استفاده نمود.

در مرحله بعدی با استفاده از برس‌های مخصوص تمام قسمت‌های خودرو که چرخ‌ها نیز شامل آن می‌شود، تمیز و شسته می‌شوند. کالیپر ترمز، دیسک و رینگ‌ها که از کثیف‌ترین قسمت‌های ماشین به شمار می‌آیند، با استفاده از دستگاه بخار به راحتی قابل پاک شدن هستند. با استفاده از برس‌های شستشو و دستمال‌های نانو، مراحل خشک کردن آن آغاز می‌شود.

آموزش روشویی خودرو با بخار

استفاده از بخار برای شستشوی بیرون و بدنه ماشین یکی از تکنولوژی های برتر روز دنیا می باشد. روشویی خودرو شامل شیشه ها و چراغ ها و بدنه و لاستیک ها است.

بخارشویی شیشه ها و چراغ های خودرو:

با استفاده از بخار شما قادر خواهید بود که پنجره ها و چراغ های خودرو که بر اثر بارش باران یا فضولات حیوانات و… کثیف شده را تمیز کنید. زیرا بخار می تواند هرگونه لک و کثیفی را به خوبی از بین ببرد.

برای شستشوی شیشه ها و چراغ های خودرو کافیست ابتدا دهنه خروجی بخار را به صورت عمودی و از بالا به پایین به آرامی روی سطح موردنظر حرکت دهید.

با کمک یک دستمال رطوبت کمی که از بخارشویی حاصل شده است را خشک کنید. بخارشویی را به طور پی در پی ادامه و شاهد از بین رفتن آلودگی ها باشید.

بخارشویی لاستیک خودرو:

تایر و رینگ های فوق العاده براق باعث می شود ماشین شما بسیار تمیز دیده شود.

لاستیک های کثیف، ماشین شما را فرسوده و کهنه جلوه می دهند.

دستگاه کارواش بخار ژنراتوری مخلوط کاملی از فشار و گرما برای از بین بردن بردن آلودگی ها است. با استفاده از آن برای عمل شست و شو از تمیز بودن رینگ و لاستیک مطمئن باشید.

نگهداری مناسب از تایرها و شستشوی آنهاتا ثیر بسزایی در کارکردلاستیک های خودرو دارد.از طرفی باعث افزایش طول عمر مفید تایرها نیز می شود.

همینطور زمان ترمز گرفتن ماشین، لاستیک ها بهتر عمل می کنند. از طرفی وقتی به طور منظم لاستیک های ماشین تان را تمیز می کنید از وضعیت آنها بهتر آگاه می شوید. در صورت وجود مشکل آن را به موقع برطرف می کنید، قبل از اینکه خسارت بیشتری به بار آورد.

“تمیز کردن تایرها و لاستیک های خودرو به طور مداوم فقط مسئله ظاهر نیست” – بلکه مراقبت پیشگیرانه است

برای روشویی خودرو با بخار شما نیازمند استفاده از مواد شوینده نمی باشید.فقط با توجه به اینکه بخار به تنهایی قادر نیست گل و لای ضخیم را در حالت خشک از روی بدنه پاک نماید.

کافیست کمی محل شستشو را با اسپری مرطوب نمایید و بقیه کار را به بخار بسپارید. یا می توانید از بخار مرطوب دستگاه کارواش بخار ژنراتوری استفاده کنید.

ازآنجایی که این دستگاه سه کاره بوده و بخار خشک و بخار مرطوب و آبداغ تولید می کند. می توانید از بخار مرطوب یا آبداغ دستگاه برای شستشوی بهتر لاستیک ها استفاده کنید.

مراحل تمیز کردن لاستیک خودرو با بخار:

  1. نازل خروجی بخار مرطوب را به طور پی در پی نزدیک لاستیک های خودرو ببرید.
  2. برای تمیز کردن تایرها از بالا به پایین شستشو را شروع کنید.
  3. با استفاده از یک برس می توانید گل ولای را تمیز کنید سپس بخارشویی را انجام دهید

مقالات مرتبط:

زیرشویی و لاستیک شویی ماشین

بخارشویی بدنه خودرو:

بخارشویی بدنه خودرو می تواند یک روش مناسسب برای شستشوی آن باشد.

برخی با این تصور که ممکن است بخار به رنگ و بدنه خودرویشان آسیب وارد کند از شستشوی آن با بخار امتنا می کنند.

لازم به ذکر است که کارواش بخار به رنگ خودرو هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند. زیرا درجه حرارتی که رنگ ماشین تحمل می کند بالای ۲۰۰ درجه می باشد.

دمای بخار تزریق شده توسط واشر ماشین بخار، ۵۰ درجه سانتیگراد است و فشار بخار به ۲۶۰-۲۲۰ متر بر ثانیه می رسد.

به همین دلیل است که می تواند آلودگی های چسبیده به سطح رنگ را از بین ببرد.

کارواش بخار علاوه برا تمیز کردن بدنه خودرو باعث جلا و درخشندگی رنگ و بدنه خودرو می شود.

مراحل شستشوی بدنه خودرو :

  1. دستگاه کارواش بخار را روشن کرده
  2. نازل خروجی بخار را در دست گرفته و بر روی بدنه خودرو هدایت کنید
  3. با کمک یک دستمال می توانید کثیفی ها را از بین ببرید
  4. اگر خودروی شما گل آلود است می توانید از آبداغ دستگاه کارواش بخار ژنراتوری نیز استفاده کنید

نکته: اگر خودرو شما دارای جرم و کثیفی زیاد نظیر گل و لای باشد بهتر است در ابتدا با استفاده از آب پر فشار دستگاه ۳ کاره آلودگی ها زدوده شود و سپس با نازل بخار بر روی آن قسمت گرفته شود.

بهترین روش شستن ماشین -روشویی ماشین با جت پرشر

روشویی ماشین با جت پرشر

 

2- توشویی اتومبیل با بخار

مزایای بخارشویی داخل خودرو بسیار زیاد می باشد ولی به طور خلاصه می توان گفت عدم تولید پسآب ، ضدعفونی ، بوزدایی ، نفوذ به تمامی شکاف ها و درزها من جمله نکاتی است که از بخار برای توشویی استفاده می شود.

نگاهداری از صندلی های خودرو از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا در نگاه اول بسیار چشمگیر می باشد و بایستی به آن توجه زیادی نمود.

اگر جنس روکش‌ها از چرم باشد، عموما از مواد مخصوص نانو استفاده می‌شود. لازم است وسایلی که از پلاستیک و وینیل ساخته شده‌اند، با استفاده از اسپری خودرو تمیز شوند.

شستن ماشین با کارواش بخار-صندلی شویی با بخار

صندلی شویی با بخار

برای انجام یک کارواش بی نقص علاوه بر دستگاه کارواش بخار شما نیازمند تجهیزات کارواش بخار نیز هستید، مانند انواع نازل ، انواع فرچه ، لوازم شوینده نانو و …

نظافت و شستشوی خودرو یک امر مهم به شمار می‌آید، هر چند که بسیاری از مردم نسبت به آن بی اهمیت هستند. دلیل این امر آن است که آن‌ها به بخش‌هایی مانند زیر کاپوت توجه نمی‌کنند و یا این نکته را در نظر نمی‌گیرند که قسمت‌هایی مانند صندوق و کاپوت خودرو نیز نیاز به نظافت دارد.

با این حال بهتر است کارواش خودرو را بر عهده کسانی بگذارید که از آن‌ها مطمئن هستید و می‌دانید که از دانش و تجربه کافی در این زمینه بهره مند هستند.

بسیاری از آن‌ها شامل فرایندهای ساده‌ای هستند که در نهایت برای محافظت از خودروی شما مفید خواهد بود و به کاهش مشکلات روزمره شما کمک می‌کنند.

آموزش داخل شویی خودرو با بخار

بخارشویی داخل خودرو یکی از شستشوهای پرتقاضا برای مشتریان است.

شما می توانید با بخار تمام قسمت های داخل خودرو شامل داشبورد ضبط و کولر وسقف و صندلی ها و… را بدون آنکه صدمه ای به آنها وارد شود بخارشویی کنید.

بیشتر مشتریان کارواش بخار خدمات داخل شویی خودرو با بخار را نیاز دارند. به دلیل اینکه شستشوی داخل خودرو با روش های سنتی طولانی مدت و زمان زیادی صرف می شود و هم چنین رطوبت به جای می گذارد.

اما شستشوی داخل خودرو با بخار به راحتی انجام می شود و هیچ گونه رطوبتی به جا نمی گذارد.

بخارشویی داشبورد خودرو:

در قسمت جلوی خودرو منافذ غیر قابل نفوذ زیادی که امکان تمیز کردن آنها با دست وجود ندارد مثل دریچه خودرو، ضبط , کولر وغیره …

به دلیل اینکه بخار حالت گازی شکل دارد به راحتی وارد این منافذ می شود. آنها را به راحتی بخارشویی و تمیز کند.

برای شستشوی داشبورد خودرو ابتدا سر نازل خروجی بخار را نزدیک مناطقی مثل داشبورد و درزهای قطعات پلاستیکی و …ببرید.

با کمک یک دستمال آنها را بخارشویی کنید. شما شاهد تمیزی این سطوح با بخار خواهید بود.

بخارشویی سقف خودرو:

در حالت کلی سقف خودرو نیاز به شستشو ندارد. اما گاهی اوقات ممکن است سقف خودرو گرد و غبار را از ذرات هوا و یا کثیفی را از طریق تماس فیزیکی به خود جذب کند.

برای شستشوی سقف خودرو به دلیل اینکه سقف از یک تخته فشرده با یک فوم چسب شده به آن ساخته شده است.

که آن چسب به دلیل شستشو با آب ممکن از جای کنده شده و آویزان شود.

که بهتر است برای جلوگیری از آسیب سقف خودرو از دستگاه کارواش بخار استفاده نمایید. زیرا مناسب ترین روش برای شستشوی سقف خودرو می باشد.

بخارشویی سقف خودرو به این صورت است که:

نازل خروجی بخار را به آرامی روی سقف جابه جا کنید و سقف خودرو را بخارشویی کنید.

بهتر است که دهنه خروجی بخار را به مدت طولانی روی یک قسمت از سقف نگه ندارید. زیرا ممکن است لایه های سقف از هم جدا و سقف آسیب ببیند.

مراحل بخارشویی صندلی ها و کفپوش خودرو:

شستن ماشین با بخار-صندلی شویی با بخار

صندلی شویی با بخار

از آنجایی که در روش های سنتی باید روکش صندلی ها و کفپوش خودرو را از ماشین بیرون آورید وهم چنین مراحل شستشو و خشک کردن آن طولانی می باشد.

اما شستشوی صندلی ها و کفپوش خودرو با بخار در عرض چند دقیقه انجام می گیرد و رطوبتی به جا نمی گذارد.

  1. ابتدا تمام قسمت های داخل ماشین را جارو برقی کنید تا هرگونه گرد و خاک و آشغال تمیز شود.
  2. دستگاه کارواش بخار ژنراتوری را روشن کنید.
  3. با کمک دستگاه کارواش بخارصندلی ها و کفپوش خودرو را بدون آنکه نیاز باشد آنها را جا به جا کنید از طریق نازل خروجی بخار به صورت پی در پی شستشو داده تا تمام لک و کثیفی ها تمیز شود.
  4. برای شستشوی بهترمی توانید از یک برس استفاده کنید و تمام مناطق را بخارشویی کنید.

برای خودروهایی که صندلی های خودرویشان جنس چرمی دارد. بهتر است سر برس را با یک دستمال بپوشانید.

پوشاندن برس با پارچه سبب جلوگیری از خراش افتادن رویه چرمی صندلی خواهد شد.

سری تمیزکننده بخار را به آرامی بر روی چرم بچرخانید تا پارچه روکش آن کثیفی‌های صندلی را از بین‌ ببرد. بخار علاوه بر تمیز کردن روکش چرمی آن را مرطوب و نو می کند.

توشویی با بخار کلیه منافذ و جاهای غیر قابل دسترس داخل خودرو را تمیز خواهد کرد.

تمیزکردن داخل خودرو بوسیله دستگاه بخارشوی باعث ضدعفونی کامل آن شده و بوی بد خودرو ناشی از سیگار کشیدن یا وجود حیوانات خانگی و … را به طور کامل از بین می برد.

در بخارشویی داخل خودرو نیاز به استفاده از مواد شوینده شیمایی نیست.و بخار به تنهایی قادر خواهد بود که کثیفی ها را از بین ببرد.

لازم به ذکر است که کارواش بخار برای شستشوی داخل خودرو یکی از ایده آل ترین روش ها می باشد.

3- موتور شویی (غول مرحله آخر)

با توجه به قطعات الکترونیکی موجود و حساسیت بالا این قسمت حتما بایستی با بخار انجام گیرد. در غیر این صورت به قطعات آسیب وارد می شود. همچنین موتورشویی با بخار سبب افزایش عمر ماشین می شود و کارایی بالا می رود.

شستن ماشین با بخار-موتورشویی با بخار

موتورشویی با بخار

زمانی که چربی بر روی موتور انباشته می گردد سبب می شود که گرما در اطراف خودرو به آسانی حرکت نداشته باشد. در نتیجه به موتور آسیب وارد نموده و باعث داغ‌تر شدن آن شود.

موتورهای اتومبیل همه نوع روغن و گریس را جذب می کنند، اما با تمیز کردن موتور می توانید دوباره موتور وسیله نقلیه خود را جدید جلوه دهید.

آموزش موتورشویی خودرو با بخار

موتور، یکی از مهم ترین قسمت های هر خودرویی می باشد. بنابراین تمیز بودن موتور و اجزای آن باعث عملکرد و کارایی بهتر خودرو خواهد شد.

این امر سبب افزایش طول عمر خودرو و بهبود کارایی آن می شود. انواع گوناکونی از آلودگی ها ممکن است بر روی سطح رویی، زیرین و دیواره های موتور و اجزای آن وجود داشته باشد.

هدف از تمیز کردن و شستشوی موتور خودرو و اجرای آن، از بین بردن آلودگی ها و بهبود عملکرد خودرو است.

زیرا این آلودگی ها مشکلات گوناگونی درعملکرد خودرو ایجاد می کنند و باعث ایجاد اختلال در کارکرد موتور ماشین می شوند.

اما سوالاتی که برای شما عزیزان پیش می آید:

  • چه راه حلی برای از بین بردن این جرم و چربی ها و آلودگی ها وجود دارد؟
  • چگونه موتور ماشین را تمیز کنیم که به قسمت های برقی آن صدمه وارد نشود؟
  • مراحل موتورشویی با بخار چگونه است؟

یکی از مناسب ترین روش ها برای شستشوی موتور خودرواستفاده از بخار است.

با استفاده از قدرت فوق العاده بخار، نظافتی عمیق و بدون نقص برای موتورشویی خودروی خود دارید.که نظیر آن درهیچ یک از فناوری های دیگر وجود ندارد.

شستشوی موتور خودرو با بخار هیچ گونه آسیبی به قطعات الکترونیکی و اجزای داخلی موتور ماشین وارد نمی کند:

زیرا شستشو با بخار خشک دستگاه ژنرانوری هیچ گونه رطوبتی ایجاد نمی کند.

به همین دلیل توصیه ی ما به شما این است که:

از دستگاه ها یا روش هایی که باعث ایجاد رطوبت می شود استفاده نکیند. زیرا باعث ایجاد خطرات جبران ناپذیری می شود.

حرارت بالای بخار باعث ذوب شدن چربی های باقی مانده بر روی موتور می شود.و به بهترین شکل آن را تمیز می کند.

حتی جرمی که مدت طولانی بر روی موتور ماشین شکل گرفته و در برابر شستشو مقاوم است، با بخار راحت تر پاک می شود.

حالت گازی شکل بخار باعث نفوذ آن به همه قسمت های غیر قابل دسترس موتور خودرو شده در نتیجه تمام کثیفی ها را پاک می کند.

بخار در حالت کلی نیازی به استفاده از مواد شوینده شیمیایی ندارد. اما برا ی موتورشویی خودرو در صورت استفاده از مواد شوینده استاندارد نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

برای شستشوی موتورخودرو کافی است دستگاه را روشن و نازل خروجی بخار خشک را بروی اجزای داخلی موتور هدایت کرده و به طور مداوم شستشو را انجام دهید.
خواهید دید که موتور ماشین به خوبی تمیز شده و هیچگونه جرم و آلودگی ای باقی نمانده است.

برای شستشوی بهتر از مواد شوینده نانو استفاده کنید و بعد بخارشویی کنید تا نتیجه ی بهتری دریافت کنید.

مزایای شستشوی خودرو با کارواش بخار

  1. جلا دادن و درخشندگی رنگ خودرو
  2. هیچ فاضلاب و پس آب شیمیایی خطرناک تولید نمی کند
  3. عدم خط و خش انداختن بر روی پنجره خودرو
  4. بلافاصاله بعد از بخارشویی سطح مورد شستشو خشک است.
  5. مناطقی که شستشوی آن مشکل است مانند داخل داشبورد، دریچه کولر، دسته صندلی، جای لیوان به راحتی و در عرض چند دقیقه تمیز می شوند.
  6. سرعت نظافت بیشتر
  7. کاهش کلی هزینه ها به خاطر کاهش زمان شستشو
  8. کاهش هزینه های مواد شوینده و آب مصرفی

برای راه اندازی کارواش بخار پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های کارواش بخار ژنراتوری از شرکت صنایع دما بخار مشهد می باشد این شرکت اولین تولید کننده دستگاه های بخار ژنراتوری است.

دستگاه های تولید شده در صنایع دما بخار مشهد دارای گواهی استاندارد ملی و دارای گواهی ثبت اختراع است، همچنین دارای یک سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

کلیپ موتورشویی خودرو با دستگاه بخار فوری – کارواش بخار

 

برای دریافت مشاوره و جزئیات بیشتر با کارشناسان ما در صنایع دما بخار مشهد تماس حاصل فرمایید

۰۵۱۳۸۴۳۷۵۴۸- ۰۹۳۰۶۳۳۳۴۱۰

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x