تولید و فروش کارواش بخار با قیمت ویژه ی امروز

    دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری           

  • از ساعت ۸ الی ۱۶
  • (پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴)
۲۳مهر ۱۳۹۸

روش های از بین بردن بوی بد ماشین- مزایای کارواش بخار برای رفع بو


ممکن است یک روز که وارد اتومبیل خود می شوید احساس کنید داخل ماشینتان بوی نامطبوعی می دهد. هنگامی که متوجه بوی بد ماشین شدید، فکر بعدی این است که چگونه از شر بوی آن خلاص شوید.

موارد مختلف زیادی وجود دارد که می تواند در داخل ماشین بوی نامطبوع ایجاد کند. ممکن است متوجه بوی بنزین یا گاز داخل اتومبیل خود شوید. مانند بوی مواد غذایی فاسد یا هر چیز دیگری که بوی نامطبوع ایجاد می کند.

اگر بو از موتور خودرو باشد، باید آنچه را که بو ایجاد می کند تعمیر کنید. اگر چیزی را در فضای داخلی ریختید، باید آن را تمیز کنید. نکاتی برای تمیز کردن وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

اولین مرحله برای رفع بوی بد ماشین

باز کردن پنجره ها و درهای اتومبیل است. این امر باعث می شود بوی بد ماشین شما به طور طبیعی از بین برود، زیرا هوای تازه می تواند برخی از بوها را از بین ببرد.

حتما ماشین خود را در مکانی با سایه و نه در معرض آفتاب تمیز کنید. (این کار برای شما راحت تر است و به خنک نگه داشتن داخل خودرو کمک میکند) توجه داشته باشید هر نوع چراغ ، لامپ، هشدار و غیره را خاموش کنید.

اکنون زمان آن است که یک خودروی تمیز و ضد عفونی داشته باشید. تمام زباله هایی را که می توانید در هر جای ماشین خود ببینید، حذف کنید مانند: زیر صندلی ها، کف پوش ها، جیب صندلی ها، داشبورد، صندوق عقب و ….

برخی از شایع ترین دلایل بوی بد ماشین شامل مواد غذایی، نوشیدنی، دود یا کپک است. با گذشت زمان، ممکن است یک نوشیدنی ریخته یا غذای فراموش شده که مدت طولانی در شکاف های خودروی شما باقیمانده، بوی نامطبوع ایجاد کند.

برای شستشوی فضای داخلی خودرو از بخار استفاده کنید

بعضی از افراد اغلب فضای داخلی اتومبیل خود را در آب غرق می کنند که این یک ایده بسیار بد است! آب بیش از حد روی صندلی شما چند روز طول می کشد تا خشک شود و این باعث می شود بوی رطوبت و کپک در اتومبیل ایجاد شود.

کارواش بخار در برابر بوی بد ماشین بسیار کارآمد است. گرما بلافاصله تمام باکتری ها را از بین می برد و از پوسیدگی داخلی جلوگیری می کند. در صورت فاسد شدن مواد غذایی در فضای داخلی، از بخار استفاده کنید. در واقع بخار حاصل از کارواش های بخار بسیار غلیظ هستند و بوی مطبوعی در خودرو بجای می گذارد.

 

بوی بد ماشین

روش های خانگی رفع بوی بد ماشین

 

راه کارهای دیگری  که می توانید برای حذف بوی بد ماشین خود استفاده کنید

دانه های قهوه: دانه های قهوه در ماشین شما یک روش مؤثر برای جذب بو است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک ظرف با تعدادی دانه قهوه است.

جوش شیرین: جوش شیرین روی لوازم داخلی خودرو می تواند به حذف بوی بد آن ها کمک کند. بعد از پخش جوش شیرین، اجازه دهید تا روی لوازم داخلی بنشیند و کم کم بوی ناخواسته را جذب کند.

قالب های زغال: از زغال چوب، همان ماده ای که معمولاً برای کباب کردن استفاده می کنید، می توانید برای جذب بوی نامطبوع در ماشین خود استفاده کنید. یک راه ساده خرید کیسه زغال و قرار دادن آن در داخل اتومبیل است. مقدار کمی از بالای بسته را برش دهید و بگذارید زغال چوب هنگام رانندگی بوی خودرو را جذب کند.

ورق های خشک کن: بوی خودرو را با ورق های خشک کن از بین ببرید زیرا روشی آسان برای جذب بوی نامطبوع درون خودروی شماست. سعی کنید یک ظرف باز از این ورق های خشک کن را در زیر صندلی ماشین خود قرار دهید که باعث خوشبو شدن فضا می شود و یک روش فوری برای از بین بردن بوهای نه چندان تند میباشد.

استفاده از خوشبو کننده هوا: قطعا نه!

خوشبو کننده هوا باعث می شود احساس کنید که ماشین بوی خوبی می دهد، اما بوی بد همچنان در فضای داخلی ماشین شما رشد می کند. به محض اینكه دیگر از آن محصولات استفاده نكنید، بوی ماشین شما دوباره ظاهر می شود. تا آن زمان، مطمئنا آن بوها در پارچه و چرم صندلی ماشین شما جا خشک می کنند و رفع آنها سخت تر خواهد بود.

بوي سيگار را برطرف كنيد

این مورد برای افراد سیگاری است! نکته خوب برای از  رفع بوی دود این است که یک کاسه سرکه را روی صندلی های جلو و عقب ماشین خود قرار دهید و همچنین دو حوله را درون کاسه ها بگذارید. حوله ها یک عطر قوی را منتشر می کنند که بوی سیگار را از بین می برد.

با این حال، بوی سرکه هم ممکن است باعث آزارتان شود اما این بو با گذشت زمان از بین می رود در حالی که بوی سیگار واقعاً می تواند مدت طولانی در ماشین شما ماندگار شود.

روشویی وسایل نقلیه آستان قدس رضوی با کارواش بخار

مطلب پیشنهادی: بخارشویی داخل خودرو چه مزایایی دارد و چگونه انجام می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
guest

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x