تولید و فروش کارواش بخار با قیمت ویژه ی امروز

    دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه بخار فوری           

  • از ساعت ۸ الی ۱۶
  • (پنجشنبه ها تا ساعت ۱۴)
۲۱فروردین ۱۳۹۷

راه اندازی کارواش سیار، الزامات و هزینه های مورد نیاز


آیا به دنبال راه هایی برای افزایش درآمد خانواده ی خود هستید؟

اگر تصمیم شما انتخاب کارواش سیار است الان بهترین زمان برای سرمایه گذاری در این صنعت است. بازار در حال رشد و جهش و توسعه فن آوری است و پیشرفت تکنولوژی همیشه باعث راحتی و شگفتی است.

متخصصان “مراقبت از خودرو” در تلاشند نوآوری های تازه ای در زمینه تمیزکردن خودرو، مطابق با قوانین محیط زیست و تقاضای مشتریان داشته باشند. تنها سوالی که “نقطه شروع کسب و کار شما” است این سوال است:

آیا من می خواهم کارواش خودم را تاسیس کنم یا برای دیگران کار کنم؟

شهود 2

ایده کار آفرینی: راه اندازی یک کارواش سیار

برای کارآفرینی تعاریف متفاوتی وجود دارد. به اجرایی کردن یک ایده اقتصادی که ممکن است ارائه محصول جدید، نوآوری در محصولات فعلی یا ارائه خدمات خاص باشد کارآفرینی گفته می‌شود.

با این تعریف راه‌اندازی کارواش سیار یک ایده کارآفرینی محسوب می‌شود. راه‌اندازی کارواش سیار ایده ای است که در سال های اخیر مورد توجه بوده است. بسیاری از افراد جویای کار که دغدغه کارآفرینی دارند مخصوصا جوانانی که سرمایه و پس انداز کمتری دارند استقبال کرده اند.

كارواش سیار به معنی ارائه خدمات كامل یک کارواش در محلی است که مشتری تمایل دارد:     اعم از پاركینگ منزل، محل كار یا هر موقعیت جغرافیایی كه مشتری تعیین نماید.

این حرفه با توجه به اینکه نیازی به سرمایه گذاری های زیادی ندارد. ممکن است به یک شغل کاملاً موفق تبدیل شود. مزایای بودجه کم استارتاپ برای کارواش سیار و جدید بودن نسبی چنین خدماتی را در نظر بگیرید. با انعطاف پذیری، سرعت و کیفیت بالای خدمات کارواش سیار، امکان برنده شدن در این رقابت، نسبت به کارواش ثابت بیشتر می شود.

اگر استراتژی مناسبی را تدوین کرده اید، مراحل کار خود را برنامه ریزی کرده و راهی برای جذب مشتری پیدا کنید. با این کار می توانید هزینه های اولیه را جبران کنید و خیلی زود پس از راه اندازی رسمی کار خود، درآمد مناسبی کسب نمایید.

چرا کارواش بخار پرطرفدار است؟

هزینه انجام کارواش بخار سیار در محل در مقایسه با هزینه کارواش سنتی + هزینه و زمان رفت و آمد به محل کارواش و زمانی که در آنجا مشتری معطل می شود بسیار منطقی است.به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می دهند به جای مراجعه به کارواش سنتی در محل کار یا منزل خود کارواش را با بخار و به صورت پیشرفته انجام دهند .

یکی از مزایای قابل توجه کارواش بخار عدم آسیب رساندن آن به رنگ بدنه خودرو و عدم خش بر روی آن است. به همین دلیل افرادی که خودروهای گران قیمت و لوکسی دارند یکی از مشتریان بالقوه کارواش بخار هستند.

علاوه براین معمولا این افراد ترجیح می دهند به جای بردن خودرو لوکس خود به کارواش محل آن را درب منزل خود یا در پارکینگ محل خودشان بوسیله کارواش بخار سیار نظافت شود. این افراد یکی از مشتریان جدی برای کارواش بخارشوی سیار هستند و درآمد خوبی برای کارواش دار به همراه دارند .

امتیازات کارواش بخار سیار

هزینه های کمتر راه اندازی کارواش سیار

یکی از مزیت های فوق العاده کارواش سیار هزینه راه اندازی بسیار کم آن است.
در کارواش سیار از هر نوعی که باشد (بخار ، نانو یا سنتی)، هزینه هایی از قبیل قبض برق ، هزینه تهیه مکان ، نگهداری فیزیکی و … را نخواهید داشت. از آنجایی که این هزینه ها در محاسبه سود بسیار اهمیت دارند در این روش خیلی سریعتر به بازدهی خواهید رسید. و هزینه سرمایه گذاری اولیه تان برخواهد گشت. 
راه اندازی کارواش سیار

فرصت های گسترش کار

در صورت بازخورد مناسب در مراحل اولیه راه اندازی کارواش سیار، می توانید به راحتی با اضافه کردن یک وسیله نقلیه دیگر کسب و کار خود را گسترش دهید. این خودرو می تواند برای شریک جدید شما باشد که در ازای پرداخت پورسانت مشخصی در کسب و کار راه اندازی شده شما شریک خواهد شد و هیچ هزینه ای نخواهد داشت.همچنین خدمات متنوع علاوه بر کارواش مانند شستشوی سطوح ، بخارشویی دیوار و کف پارکینگ ها ، شستشوی فرش و مبلمان منازل با بخار خشک خدمات دیگری است که می توانید به کسب و کار خود اضافه کنید. 

حذف صف برای مشتری

اکثر افراد در این روزها مشغله زیادی دارند و وقت حاضر شدن در کارواش ثابت و منتظر ماندن برای رسیدن نوبت را ندارند.
در حقیقت افراد خاص مانند صاحبان خودروهای لوکس و گران قیمت، صاحبان نمایشگاه اتومبیل، افراد پر مشغله مثل صاحبان شرکت ها و مدیران و حتی خانم ها که در جامعه ایرانی ممکن است حضور در فضای مردانه کارواش ثابت برایشان مشکل باشد از مشتریان پر و پا قرص کسب و کارهای سیار هستند.

توانایی استفاده از خلاقیت و نوآوری

در دنیای تجارت و کار، هر پدیده ی نوظهوری پتانسیل بالایی برای کسب درآمد دارد. این بسته به خلاقیت شما دارد که تا چه میزان بتوانید سود کسب کنید.
از استفاده از ابزار جدید گرفته تا دادن آفرهای ویژه و خاص به مشتریان و تشویق آنها با خدمات خاصی که به آنها ارائه می کنید. از دیگر مزایای کارواش بخار سیار داشتن آپشن ها و ایده های بزرگتر است. مثلا ایجاد فرانچایز برای این مدل کارواش می تواند برای شما با توجه به موقعیت بازارتان بسیار مفید باشد.

در دست داشتن کنترل شغل

داشتن کارواش ثابت محدودیت هایی برای صاحبان خود به وجود می آورد.حضور هر روزه در محل کار، افزایش اجاره بها به صورت سالانه و ساعت های کاری ثابت از این محدودیت هاست.
صاحب کارواش سیار به راحتی می تواند برای چیزی که اهمیت بیشتری برای وی دارد تمرکز نموده و هرجایی که بنظر خودش سود بیشتری برای وی دارد حاضر شود. حتی در زمان تعطیلات می توانید بازدهی زیادی داشته باشید.

ساعت کار نامحدود

انعطاف پذیری در زمان از بهترین مزایای کارواش سیار هستند.تفاوتی نمی کند که کارواش بخار دارید یا کارواش سنتی همینقدر که در هر ساعتی درب منزل مشتری یا هرجایی که وی تمایل داشته باشد حاضر هستید یک مزیت فوق العاده است.پس مشتریان بالقوه زیادی خواهید داشت.
ضمنا در کارواش بخار نیاز به دانش تخصصی ندارد. شما لزوما نیازی نیست طرح توجیهی، پلن بازاریابی یا برنامه استراتژیک داشته باشید. (البته اگر بتوانید اینکارها را انجام دهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت).

ارتباط بیشتر با مشتری و لذت بردن از فضای آزاد

با حضور در محل مشتری شما ارتباط مستقیمی با وی برقرار می کنید.مشتری کارواش سیار در منزل خود و در آرامش کامل است پس می توانید گفتگوی بسیار دوستانه با وی داشته باشید و از نیازهای وی باخبر باشید. همچنین وی تنها مشتری شما در یک لحظه می باشد که احساس بسیار خوشایندی برای مشتری خواهد بود .
می توانید خدمات متنوع تری در مقایسه با منوی کارواش فعلی به وی ارائه دهید. کارواش بخار سیار باعث می شود شما از فضای روتین و خسته کننده محیط های کاری فیزیکی رها شوید و از بیرون بودن لذت ببرید. این تنوع در کار می تواند بسیار لذت بخش باشد و انرژی و انگیزه بیشتری به شما بدهد. پس از آن لذت ببرید.

هزینه های انجام کار و تبلیغات پایین تر

علاوه بر هزینه های پایین راه اندازی کارواش سیار ، هزینه های انجام کار و تبلیغات هم بسیار کمتر می باشد.خودرویی که دستگاه کارواش سیار بر روی آن نصب است مانند یک بنر متحرک، هر روزه در معرض دید افراد زیادی قرار میگیرد در نتیجه هزینه تبلیغات خیلی پایینتر می شود .
در کارواش ثابت نمی توان تبلیغات محلی را به سادگی انجام داد . اما در کارواش سیار کافی است زمانی که مشتری ندارید به مکانهای مختلف و پر رفت آمد بروید و بصورت رودرو با مردم صحبت کنید. شبکه های اجتماعی نیز کار تبلیغات را بسیار ساده تر نموده است .  طراحی خودرو نیز تاثیر به سزایی در تبلیغات و بازاریابی دارد.

 ارتباط با مجموعه ها

می توانید شبکه ای از کارواش بخار سیار ترتیب دهید و خدمات خود را به مشتریان بیشتری ارائه کنید. مانند فروشگاه های زنجیره ای که شعبه های مختلفی در سطح شهر دارند.شما می توانید چندین کارواش سیار بخار را برای ارائه خدمات در قسمت های مختلف شهر داشته باشید. این یعنی درآمد بیشتر.
همچنین می توانید با ارگانها و سازمان ها همکاری کنید تا شستشوی ماشین های کارکنان آنها را به صورت دوره ای انجام دهید. هتل ها، پارکینگ ها، مجتمع های مسکونی و بسیاری مکان های دیگر هستند.
حتی با دستگاه کارواش بخار سیار می توانید خدماتی دیگر مثل نظافت محوطه، نمای ساختمان ها، یخ زدایی معابر و … انجام دهید.این یعنی شما می توانید تنوعی از خدمات ارائه کنید تا آنها برای انتخاب خدمات شما مشتاق تر باشند.

مزایای کارواش بخار سیار در مقایسه با کارواش سیار سنتی​

1- کمترین تولید فاضلاب

تصور کنید در کنار خیابان یک خودرو را با روش سنتی بشویید. مسلما فاضلاب تولید شده موجب مزاحمت برای صاحب خودرو و همسایگان او خواهد بود . موضوع وقتی سخت تر می شود که ماشین فرد را در پارکینگ در بسته که مکانی برای دفع فاضلاب نداشته باشد بشویید . اما کارواش بخار مصرف آب و در نتیجه فاضلاب بسیار کمی دارد.

2- کمترین نیاز به مواد شوینده و در نتیجه هزینه کمتر کارواش

بخار تولید شده توسط دستگاه بخارشوی فشار و دمای مناسبی دارد و ذرات ریز بخار به منافذ ریز به راحتی نفوذ می کند. این مورد باعث تمیزی حداکثری بدون نیاز به مواد شوینده خواهد شد. استفاده از مواد شوینده علاوه بر افزایش هزینه ها باعث مضر شدن فاضلاب تولیدی برای خاک و محیط زیست خواهد بود.

3- خشک شدن سریع بعد از توشویی خودرو

در روشهای سنتی کارواش در صورتی که داخل خودرو شسته شود تا چند ساعت به دلیل خیسی صندلیها ، خودرو قابل استفاده نمی باشد. اما در روش بخارشویی رطوبت بعد از شستشو بسیار کم بوده و بعد از چند دقیقه خودرو کاملا خشک خواهد بود .

مراحل راه اندازی کارواش سیار

برنامه کسب و کار کارواش سیار

در مورد هر کسب و کار، شما باید یک برنامه مشخص را بنویسید تا بتوانید یک راهنمای گام به گام برای ایجاد شغل کوچک خود داشته باشید.
این به شما کمک می کند تا تعداد و هزینه تجهیزات مورد نیاز خود را بفهمید تا بتوانید به عنوان کارواش سیار کار کنید و بودجه خود را تعیین کنید مانند: مجوز و بیمه، هزینه های بنزین، هزینه های بازاریابی، دستمزد کارکنان و …
حال باید منطقه عملیاتی خود را نیز تعریف کنید. کارآمدترین تصمیم برای یک سرویس شستشوی ماشین با نام تجاری جدید این است که در منطقه محلی خود فعالیت کنید تا هزینه حمل و نقل را محدود کنید. این امر همچنین به شما كمك می كند تا كم و بیش شخصاً به مشتریان بالقوه دسترسی داشته باشید.
یک برنامه کاری دقیق باید شامل چشم انداز توسعه تجارت باشد. شما ممکن است برخی از خدمات اضافی مانند تعویض روغن، خدمات مکانیک سیار و… را بعد از مدتی در بازار معرفی کنید. این طرح تجاری همچنین به شما کمک می کند تا سرمایه گذاران (بانک یا شرکای آینده خود) باور داشته باشند که معامله شما ارزش پول آنها را در نظر گرفته است. شما باید پیش بینی کنید که چه زمانی می توانید سرمایه اولیه و همچنین درآمد آینده را جبران کنید.

موارد حقوقی را در نظر بگیرید

حتی اگر کارواش سیار چیزی شبیه به یک شرکت عظیم نباشد، باز هم جهت فعالیت نیاز به مجوز دارد. همچین اگر می خواهید برخی از محصولات مراقبت از خودرو و لوازم مورد نیاز را به مشتریان خود بفروشید، باید قبل از این کار مجوز فروش را درخواست کنید. فراموش نکنید که بیمه برای محافظت از خود و شغلتان ضروری است.

وسایل، تجهیزات و کارکنان موردنیاز را برای شغل خود فراهم کنید

این بخشی است که بیشتر بودجه شما صرف آن خواهد شد. برای صیقل دادن به قسمت بیرونی ماشین و حفظ رنگ آن، به وسایلی از این قبیل نیاز دارید: مانند پارچه های میکروفیبر، اسفنج، حوله ها، اسپری ها یا مایعات تمیز کننده پنجره…پاک کننده های داخلی و فرش، پاک کننده های لکه، مایع شستشوی لاستیک و وکس ماشین نیاز دارید.
 علاوه بر این، شما باید برس های مختلف، جارو برقی و واترجت (جهت تامین آب گرم و سرد تحت فشار) خریداری کنید. تهیه سطل، شیلنگ، لوله و بطری های اسپری دستکش و لباس های محافظ نیز مفید خواهند بود.

تجهیزات مورد نیاز جهت کارواش بخار سیار

در صورت استفاده از دستگاه بخار فوری دیگر نیازی به خرید این همه مواد شوینده و تجیهزات نمی باشد. در صورتی که از کارواش آب گرم یا کارواش بخار استفاده میکنید برای روشن نمودن مشعل نیاز به سوخت دارید که در بیشتر موارد گازی یا گازوئیلی است.
ممکن است از کارواش بخار برقی نیز استفاده شود، پس در هر صورت لازم است سوخت مورد نیاز هم اعم از کپسول گاز، مخزن گازوئیل یا موتور برق تهیه شود. شما می توانید با کارواش بخار سیار بسیاری از نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید. و کیفیت مناسبی از کار خود را به آن ها نشان دهید تا افراد بیشتری جذب خدمات شما شوند. با کارواش بخار دسترسی به تمام سطوح و محفظه های کوچک امکان پذیر است.
علاوه بر بدنه و داخل ماشین شما می توانید موتورشویی با بخار را هم انجام دهید و باعث رضایت مشتریان خود شوید. همچنین با کارواش بخار سرعت و کیفیت بهتری از خدمات خود را می توانید ارائه دهید.
مواد شوینده کارواش سیار،Mobile carwash detergent

خرید وسیله نقلیه مناسب با تجهیزات خود

شما و تیم شستشوی ماشین همراه خود باید به مکان های مشتری مراجعه کرده و تمام تجهیزات خود را به آنجا برسانید. به همین دلیل یک وسیله نقلیه کابین دار، مناسب شغل شما خواهد بود. در هر صورت، استفاده از اتومبیل خود به عنوان وسیله بازاریابی را فراموش نکنید. آرم شرکت، شماره تلفن ها، بنرهای تخفیف و آدرس وب سایت را در ماشین خود قرار دهید.
کارواش سیار

از مسائل بازاریابی غافل نشوید

یک تجارت جدید باید جهت جذب مشتری های خود بودجه ای را برای بازاریابی کنار بگذارد.به همین دلیل باید به دنبال کم هزینه ترین فرصت های تبلیغاتی باشید تا بدون هزینه های قابل توجهی، کلمه ای درباره کارواش سیار در بین مخاطبان هدف پخش کنید.
به عنوان مثال، شما ممکن است از نمونه بروشورها و کارت های ویزیت داده شده در اینترنت استفاده کنید. طراحی آنها را سفارشی کنید و آنها را به تنهایی چاپ کنید. از دوستان و خانواده خود بخواهید تا به شما جهت تبلیغ کسب و کارتان کمک کنند. آنها ممکن است خدمات کارواش سیار شما را به همکاران و دوستانشان توصیه کنند. همچنین کارکنان خود را در فعالیت های تبلیغاتی نیز درگیر کنید.
اما احتمالاً بیشتر مشتریان به دنبال کارواش سیار به صورت آنلاین هستند، به همین دلیل باید پروفایل های تجاری خود را ایجاد کنید یا تبلیغات مختلفی را در وب سایت های ثبت آگهی ارسال کنید. وب سایت کسب و کار خود شما نیز بسیار سودمند خواهد بود. ممکن است فقط با پروفایل های تجاری که در بالا به آنها اشاره کردیم و فعالیت رسانه های اجتماعی بتوانید خوب عمل کنید.

مطلب پیشنهادی         مزایای کارواش بخار ژنراتوری در مقایسه کارواش بخار بویلری

مطلب پیشنهادی:        سرعت شستشوی خودرو در کارواش بخار سود بالاتر

مطلب پیشنهادی:          بخارشویی داخل خودرو چه مزایایی دارد و چگونه انجام می شود؟

درخواست کارواش آنلاین چه مزایایی را برای مشتری به همراه می آورد؟

1.بالا رفتن کیفیت عملیات شستشوی ماشین

2.صرفه جویی در زمان و هزینه های غیر مستقیم

3.صرفه جویی در مصرف آب بی رویه

4.عدم پرداخت انعام به پرسنل کارواش

5.کاهش مصرف سوخت و حجم ترافیک شهری

6.کاهش آلودگی شهری و حفاظت از محیط زیست

7.عدم تولید فاضلاب و پساپ

8.عدم آسیب به رنگ خودرو

9.کاهش ترافیک

10. عدم توقف در محیط کارواش

11.عدم دسترسی به زمان آزاد

12.شلوغی کارواش و معطل شدن در گرما و سرما در صف کارواش

چطور می‌توانیم کارواش آنلاین در محل سفارش دهیم؟

از طریق فرم درخواست اینترنتی

از طریق تماس مستقیم

عضویت در اپلیکیشن

نرخ کارواش نانو بخار سیار

این نوع کارواش به شما کمک می‌کند که بسیار راحت‌ و سریع‌تر کثیفی‌های سطوح را برطرف کنید. این کارواش نسبت به مدل‌های قدیمی و سنتی قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین در سال‌های اخیر افراد بیشتری به استفاده از کارواش‌های مدرن علاقه‌مند شده‌اند.

نوع و مدل خودروی شما و همچنین نوع خدماتی که تمایل دارید، در تعرفه قیمت کارواش نانو بخار سیار موثر هستند. شما می‌توانید با استفاده از این نوع کارواش به دور از ترافیک روزمره و پرداخت هزینه‌های بالا، در محل مورد نظر خود اتومبیل خود را نظافت کنید.

انواع کارواش سیار:

کارواش در محل با آب فشار قوی

کارواش سیار در محل با آب فشار قوی در این روش از واترجت های کوچک استفاده می شود که پساب دارد و اگر از مواد شوینده نامرغوب استفاده شود امکان آسیب به بدنه خودرو وجود دارد. سرعت شستشو در کارواش سیار آب بسیار پایین است. در این روش نیاز به پریز برق دارد و باید حتما پریز برق وجود داشته باشد که بتوان واتر جت را روشن کرد.

کارواش در محل با مواد نانو

در این نوع کارواش از مواد نانو بجای آب استفاده می شود که اصطلاحا به آن واترلس می گویند مواد نانو باعث تمیز شدن بدنه ماشین می شود تکنولوژی نانو بکار رفته در این مواد حتی میتواند آبگریز نیز باشد.

کارواش در محل باکارواش بخار

معمولا مشغله فراوان و زمان محدود و مشکلات خرد و درشت افراد را برای تمییز کردن خودروی خود به سمت کارواش سوق می دهد، اما همین امر به همان دلایل ذکر شده برای افراد زیادی ممکن نیست از همین رو برخی افراد حل مشکل را در استفاده از کارواش سیار یافته‌اند.

با این روش می‌توان در زمان استراحت در منزل، تفریح در کنار دوستان و خانواده و یا حتی در محیط کار خودروی او را در همان محل شست و دیگر نیاز نیست به کارواش مراجعه کند.

کارواش سنتی سیار

دفع فاضلاب دارد و آب مصرفی باید توسط متقاضی تامین شود یا منبع آب با کارواش حمل شود که گاهی میسر نیست و با توجه به مصرف آب زیاد، مقرون به صرفه نمی باشد. کارواش بدون آب نیز فرآیندی زمانبر است و برای صاحب کسب و کار کارواش سیار این روش به صرفه نمی‌باشد.

اما کارواش بخار، آب بسیار کمی نیاز دارد، فاضلاب تولید نمی کند، و به سرعت خودروها را تمیز می کند و بهترین گزینه برای کارواش بخار سیار است.

مقایسه هزینه راه اندازی کارواش ثابت با هزینه راه اندازی کارواش سیار

برای داشتن یک دید روشن، هزینه مورد نیاز برای راه اندازی کارواش سیار را با هزینه راه اندازی کارواش اتوماتیک که نزدیك ترین الگو برای این طرح می باشد مقایسه می‌کنیم.

با توجه به مطالعات و تحقیقات صورت گرفته، برای راه‌اندازی یك كارواش تمام اتوماتیك (مناسب وسایل نقلیه سبك) حدود 200 میلیون تومان با این شرط كه محل اجرای طرح استیجاری باشد مورد نیاز است.

اما یک كارواش سیار با حدود 20 الی 25 میلیون تومان راه اندازی و به بهره‌برداری خواهد رسید. که در صورت داشتن خودرو فقط با خرید دستگاه کارواش بخار هزینه کمتری نیاز خواهد بود.

هزینه بسیار پایین‌تر و در دسترس‌پذیر بودن کارواش سیار بزرگترین تفاوت کارواش‌های سیار و ثابت می‌باشد.

قیمت کارواش سیار و کارواش آنلاین در محل چگونه تعیین می شود؟

تنها عامل تاثیر گذار بر قیمت کارواش در محل، مربوط به انتخاب نوع سرویس (روشویی، توشویی، صفرشویی و موتورشویی و …) و نوع خودرو است و به هیچ عنوان هزینه ایاب و ذهاب بر قیمت کارواش در محل تاثیر نمی گذارد و تماما بر عهده سرویس کار است.

درآمد کارواش بخار سیار چقدر است ؟ برای سود آوری کارواش بخار سیار چه اقداماتی لازم است؟

کارواش بخار سیار یکی از مشاغل جدید و پر طرفدار بین جوانان و افراد جویای کار می باشد. سود آوری و درآمد کارواش بخار سیار بسیار مناسب است و با سرمایه راه اندازی کم و بدون نیاز به تحصیلات بالا می توان یک کارواش بخارشوی سیار راه اندازی کرد و به درآمد خوبی دست یافت.

البته حتما باید در این زمینه تجربه داشته باشید یا از تجربیات کارواش داران با سابقه و مشاوره کارشناسان این رشته بهره مند شوید.

هزینه انجام کارواش بخار سیار در محل در مقایسه با هزینه کارواش سنتی + هزینه و زمان رفت و آمد به محل کارواش و زمانی که در آنجا مشتری معطل می شود بسیار مناسب است به همین دلیل افراد زیادی ترجیح میدهند به جای مراجعه به کارواش سنتی در محل خود کارواش را با بخار و بصورت پیشرفته انجام دهند.

یکی از مزایای قابل توجه کارواش بخار عدم آسیب رساندن آن به رنگ بدنه خودرو و بوجود نیاوردن خش بر روی ان است. به همین دلیل افرادی که خودروهای گرانقیمتی دارند یکی از مشتریان پر و پاقرص کارواش بخار هستند.

علاوه براین معمولا این افراد ترجیح می دهند به جای بردن خودرو لوکس خود به کارواش محل آن را درب منزل خود یا در پارکینگ محل خودشان بوسیله کارواش بخار سیار نظافت شود . این افراد یکی از مشتریان جدی برای کارواش بخارشوی سیار هستند و درآمد خوبی برای کارواش دار به همراه دارند.

درآمد کارواش بخار سیار ژنراتوری بخار فوری

دستگاه های کارواش بخار ژنراتوری تولید شده توسط این شرکت توانایی تولید بخار بصورت فوری و پیوسته را دارد به همین دلیل زمان راه اندازی اولیه کارواش که در کارواش دیگ بخار حدود یک ساعت طول می کشد به ده تا پانزده دقیقه می رسد. همچنین در حین شستشوی خودروها، بخار بصورت پیوسته تولید می شود و مشکل قطعی بخار در حین آبگیری که در دیگ بخار وجود دارد مطرح نیست. پس با خیال راحت می توانید به شستشوی خودروی مشتریان خود برسید.

امنیت دستگاه کارواش بخار – کارواش بخار سیار ایمن

 از آنجاییکه محیط پارکینگ ها و محل هایی که کارواش بخار سیار رفت و آمد دارند معمولا شلوغ است امنیت دستگاه کارواش بخار اهیمت بالایی دارد. دستگاه کارواش بخار ژنراتوری صد درصد ایمن این ویژگی را بخوبی برای شما فراهم می کند.
امنیت دستگاه کارواش بخار یکی از موضوعات بسیار مهم است که در هنگام خرید باید توجه زیادی به آن شود. با توجه به استقبال گسترده ای که از روش شستشو با بخار وجود دارد و با توجه به بحران آب ،کم کم این روش جایگزین شستشوی با آب در اکثر محیط ها شده است.
به همین دلیل متاسفانه برخی تولید کنندگان سودجو بدون داشتن دانش فنی لازم برای ساخت این دستگاه حساس اقدام به تولید و فروش انواع دستگاه های بخارشو با کیفیت و امنیت بسیار کم و با استفاده از قطعات نامرغوب نموده اند.
مورد بسیار با اهمیت دیگر این است که حتی دستگاه های کارواش بخاری که عموما توسط تولید کنندگان معتبر بصورت استاندارد ساخته و روانه بازار مصرف می شوند نوع طراحی شان بصورت مخزنی و بویلری است. همانطور که از نام این طراحی مشخص است یک مخزن که آب درون آن پس از  گرم شدن به بخار با فشار بالا تبدیل می شود.این فشار بخار می تواند بسیار خطر آفرین باشد و هر لحظه امکان انفجار دستگاه کارواش بخار وجود دارد. حتما در هنگام خرید دستگاه کارواش بخار مخزنی از سازنده  درخواست پلاک استاندارد نمایید.
با خرید یک دستگاه کارواش بخار سیار ژنراتوری با خیال راحت به انجام شستشوی خودروها در محل مشتری بپردازید و از بالاترین سطح درآمد کارواش بخار سیار در مقایسه با انواع دیگر کارواش  لذت ببرید.

استفاده از کارواش بخار بویلری سیار استاندارد

بازرسی استاندارد کارواش بخار دستگاه را در همه شرایط قابل پیشبینی می سنجد و می توانید مطمئن باشید دستگاه کارواش بخار استاندارد در شرایط طبیعی و نرمال و حتی شرایط غیرطبیعی قابل پیش بینی در برابر خطرات ناشی از انفجار ایمن است.

اما در هر صورت ممکن است هر لحظه شرایط پیش بینی نشده ای بوجود بیاید. شما بعنوان کسی که قصد راه اندازی کارواش بخار یا خرید دستگاه بخارشوی سیار را دارید باید از ابتدا به تمام نکات ایمنی دقت کافی داشته باشید.

مخصوصا اگر دستگاه بصورت سیار مورد استفاده قرار بگیرد این مسئله یعنی امنیت دستگاه کارواش بخار سیار  اهمیت بیشتری پیدا می کند.

دارا بودن نشان استاندارد دستگاه کارواش مخزنی یک اولویت است. حتما از سازنده آن را دریافت نمایید.

تصور اینکه دستگاهی با قابلیت انفجار همیشه در کابین خودروی شما مستقر باشد به تنهایی اصلا خوشایند نیست. انفجار دستگاه کارواش بخار سیار می تواند باعث بوجود آمدن خطرات جانی و مالی جبران ناپذیری شود و حتی انفجارهای بعدی مثل انفجار خودرو را در ادامه بوجود بیاورد.

امنیت صد در صد کارواش بخار ژنراتوری

به همین دلیل صنایع دما بخار مشهد با همت و تلاش متخصصان فنی خود برای اولین بار اقدام به ساخت و تولید دستگاه کارواش بخار ژنراتوری بدون استفاده از مخزن که صد در صد ایمن می باشد، نموده است. این شرکت برای تولید دستگاه کارواش بخار ژنراتوری موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع شده است. هیچ یک از محصولات موجود در بازار از تکنولوژی فوق برخوردار نیستند.

در این دستگاه آب ورودی دستگاه بدون جمع شدن در یک مخزن و در طی مسیر بوسیله حرارت مشعل به بخار تبدیل شده و به هیچ عنوان خطر انفجاری ندارد.

امنیت دستگاه کارواش بخار ژنراتوری موضوع بسیار بااهمیت

امنیت دستگاه کارواش بخار سیار

ویژگی های دستگاه کارواش بخار ژنراتوری

قدرت تولید بخار دستگاه کارواش بخار ژنراتوری بسیار بالاست. این دستگاه قابلیت تولید بخار در کمترین زمان ممکن را دارد و با چرخ هایی که در پایین آن تعبیه شده براحتی امکان حمل و جابجایی در یک مکان برای آن وجود دارد.

در صورتی که از دستگاه سختی گیر جهت حذف ناخالصی های آب استفاده نمایید دستگاه مدت زیادی بدون هیچگونه مشکل برای شما کار خواهد کرد. این دستگاه بر خلاف مدل های کارواش بخار مخزنی و بویلری در حین کار کردن صدای بسیار کمی تولید می کند، به همین دلیل در مناطق مسکونی براحتی قابل استفاده است پس امنیت صوتی هم برای شما فراهم می آورد.

در جدول زیر مقایسه ای بین دستگاه کارواش بخار مخزنی یا بویلری و کارواش بخار ژنراتوری ارائه شده است.

ویژگیدستگاه کارواش بخار بویلریدستگاه کارواش بخار ژنراتوری
 امنیت دستگاه کارواش بخاربا حفظ شرایط و دارا بودن نشان استاندارد بصورت نسبی امن است  امنیت صد درصد دارد
زمان تولید بخاربین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه تولید بخار بصورت فوری و حدود ۵ دقیقه
قابلیت جابجاییفقط در مدل های کوچک در همه مدل ها امکان جابجایی با سفارش مشتری وجود دارد
نیاز به نصب و راه اندازیدارد ندارد
میزان مصرف سوخت نسبتا بالا – بدلیل نیاز به روشن بودن همیشگیبسیار کم – با توجه به روشن شدن مشعل فقط در زمان نیاز
نیاز به سرویس کار در صورت خرابیداردندارد
نیاز به تاسیسات و لوله کشیداردندارد
ظاهر شکیل و زیبامعمولا نداردقاب شده و قابل سفارشی سازی در رنگ بدنه

مقالات مرتبط:

سوالات متداول درباره کارواش بخار و نحوه عملکرد آن

دلایل برتری کارواش بخار، مزایای بخارشو

9 مزیت شستشوی خودرو با بخار

بهترین تجهیزات کارواش بخار مورد نیاز

مقایسه هزینه راه اندازی کارواش بخار و دیگر کارواش ها

 

محصولات ژنراتوری بخار فوری صنایع دما بخار مشهد

کارواش بخار فوری مینی استیم B 80کارواش بخار فوری سوپر استیم 1000کارواش بخار فوری سوپر استیم 2000کارواش بخار فوری سوپر استیم 3000
mini100020003000
مزایای کارواش بخار ژنراتوری

اشتراک در
اطلاع از
guest

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x